Kraj

Pizza Hut realizuje projekt muzyczny

Sieć chce wesprzeć młodych muzyków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmC9ltsCGiq4%22%7D
Utwór i teledysk pt. “Mam chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi, zainicjowany przez sieć Pizza Hut. Kooperacja skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records – nowy projekt zakładający współprace z młodymi muzykami.
Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj zaangażowani w projekt raperzy.
Za koncepcję projektu i jego przebieg odpowiada Feeders Agency. Założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego agencja specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Teledysk wyprodukowało studio Love It Warsaw.
Koordynacją działań PR z zakresu media relations w ramach premiery “Mam chill” zajmuje się agencja Big Picture. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom Media Choice.