M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ambra Brands wybrała Consulting’n More

Joanna Niewiadomska | 12 września 2019, 06:00

Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy największych marek importera, media relations oraz działania w obszarze digitalu.

Ambra Brands, jeden z największych importerów i dystrybutorów win oraz alkoholi mocnych w Polsce, powierzyła obsługę PR swoich największych marek agencji Consulting’n More. Wspólne projekty obejmują m.in. PR produktowy, media relations oraz działania w obszarze digital. Agencja zajmuje się komunikacją z mediami, organizacją i koordynacją eventów oraz akcji specjalnych, a także prowadzeniem i koordynacją aktywności w obszarze influencer marketingu. Za obsługę klienta po stronie agencji odpowiada trzyosobowy zespół koordynowany przez Magdalenę Mikołajczak, group account managera. Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Strony nie podają, na jak długo podpisały umowę.

Firmy rozpoczęły współpracę kampanią wspierającą wprowadzenie na rynek Cin & Cin Free, wina musującego, tworzącego segment win bezalkoholowych. Kolejnym wspólnym projektem są działania PR związane z nową butelką dziecięcej marki Piccolo. Consulting’n More wspiera również wprowadzenie na rynek nowych polskich win w portfolio Ambry -  Winiarnia Zamojska. Agencja zajęła się m.in. pozyskaniem ambasadora marki, którym został Marcin Sikora, szef kuchni z Zamościa, realizacją wizerunkowej sesji zdjęciowej i organizacją konferencji prasowej.

Czytaj więcej na temat: ,