Kraj

"Auto Tydzień" będzie miesięcznikiem, wydawca podwaja nakład

"Auto Tydzień", tygodnik motoryzacyjny, od września będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym. Wydawca pisma - Grupa C2 Sp. z o.o....

“Auto Tydzień”, tygodnik motoryzacyjny, od września będzie się ukazywał w cyklu miesięcznym. Wydawca pisma – Grupa C2 Sp. z o.o. – podnosi jego nakład do 20 tys. egz. Dotąd pismo ukazywało się w nakładzie 10 tys. Jak mówi Piotr Wójcik, specjalista ds. marketingu w Grupie C2, wydawca nie zmieni na razie tytułu pisma. Pierwsze numery miesięcznika zostaną prawdopodobnie wsparte kampanią prasową. W przyszłym roku zmieni się cennik reklamowy tytułu, obecnie koszt jednej strony w “Auto Tygodniu” wynosi 2,4 tys. zł. Grupę celową pisma stanowią mężczyźni w wieku 15-65 lat. (JN)