Wystartowała kampania marki obuwia i akcesoriów Gino Rossi. Elegancja, włoski styl i modne wzornictwo mają być wyróżnikami marki. Gino Rossi dostępna jest również w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, w których działa grupa. Nowy claim marki to “Bei Momenti. Bella Vita” (”Piękne chwile. Piękne życie”).
Kampania reklamowa rusza dzisiaj i realizowana będzie w głównych stacjach TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online. W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.
O strategicznej współpracy CCC i Gino Rossi informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 września 2018.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii. Reżyserem jest Marek Dawid, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.