Kraj

"Bella vita" w kampanii Gino Rossi pod szyldem CCC

Marka realizuje kampanię ze spotem w języku włoskim.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDFjPl31pl5M%22%7D
Wystartowała kampania marki obuwia i akcesoriów Gino Rossi. Elegancja, włoski styl i modne wzornictwo mają być wyróżnikami marki. Gino Rossi dostępna jest również w sklepach CCC od sezonu jesień/zima 2019 na wszystkich europejskich rynkach, w których działa grupa. Nowy claim marki to “Bei Momenti. Bella Vita” (”Piękne chwile. Piękne życie”).

Kampania reklamowa rusza dzisiaj i realizowana będzie w głównych stacjach TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Dodatkowo wspierana jest wizerunkową kampanią w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej, kinach oraz mocną kampanią online. W sklepach CCC oraz salonach Gino Rossi pojawiły się materiały realizowane podczas głównej sesji zdjęciowej. Dodatkowo planowana jest aktywacja online, współpraca z influencerami oraz pełna komunikacja w kanałach social media.
O strategicznej współpracy CCC i Gino Rossi informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 września 2018.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Sesja zdjęciowa i spot reklamowy zostały zrealizowane w Toskanii. Reżyserem jest Marek Dawid, a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.