M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nike w nowej kampanii wykorzystuje sceptyczne nastawienie do biegania

Katarzyna Woźniak | 16 września 2019, 06:00

Przewrotna i inteligentna kampania.

Aktorka komediowa znana z ról dla Comedy Central i pisarka Ilana Glazer została twarzą nowej kampanii marki Nike. Celem działań promocyjnych jest wyeksponowanie nowego modelu butów do biegania Nike Joyride, a przy okazji odniesienie się do globalnej mody na bieganie. Aktorka z charakterystyczną dla siebie swadą i sceptycyzmem odnosi się do biegaczy, w końcu sama próbuje biegania. nie oznacza to jednak, że w euforii o nim opowiada. Za kreację i realizację dużej kampanii bazującej na narracji jest dwuosobowa agencja z Portland - Megs and Shamus. Megs Senk i Shamus Eaton są weteranami reklamy,, a ich CV to kopalnia wielkich agencyjnych marek - Wieden + Kennedy oraz Saatchi & Saatchi X. Filmy wyreżyserowała Marielle Heller.

Kampania nawiązuje m.in. do faktu, że założyciel firmy Phil Knight był zapalonym biegaczem i częściowo przez przypadek trafił na pomysł stworzenia nowego modelu buta do biegania, którego przyczepność zwiększyła się dzięki specjalnemu bieżnikowi podeszwy. 



(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,