Kraj

Radio Zet prezentuje spoty

Startują wielokanałowe działania stacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTNppKgifWrQ%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 2 września, wystartowała właśnie kampania reklamowa stacji Zet (Eurozet).
Drugi etap kampanii reklamowej “Co tam słychać w Radiu Zet?” ma swoje odsłony w telewizji, kinach i internecie. Pojawią się w nich cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
Spoty nawiązują do reklam outdoorowych, które od 1 września można zobaczyć w największych miastach Polski.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmUu_IhyfKio%22%7D
Promują jesienną ofertę programową Radia Zet, a do słuchania stacji zachęcają jej prezenterzy i znani dziennikarze. W telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych pojawią się wersje 15- i 30-sekundowe. Kampania obejmie też największe sieci kin i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun we współpracy z działem marketingu Grupy Eurozet. Producentem spotów jest Tofi Productions Filip Haman, a ich reżyserem – Łukasz Zabłocki. Za udźwiękowienie odpowiadało Studio Zet. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.