M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Group One uruchamia ofertę szkoleniową

Maciej Florek | 16 września 2019, 06:00

Koordynatorem oferty szkoleniowej jest Sylwia Chmielewska-Fryze, dyrektor operacyjna SalesTube.

Group One startuje z ofertą szkoleniową. Warsztatowe treningi prowadzone będą przez praktyków i certyfikowanych trenerów Google Display & Video 360 oraz ekspertów z certyfikatami indywidualnymi z Google Marketing Platform, którzy do tej pory przeszkolili już ponad 400 osób, m.in. marketerów i specjalistów takich firm jak: Grupa Wirtualna Polska czy Comarch.

Oferta szkoleń skierowana jest do firm, które opierają swój biznes na online marketingu i nowych technologiach lub stoją przed wyzwaniem transformacji cyfrowej w swojej firmie. Szkolenia Group One, które wystartują w październiku, obejmują takie obszary jak: marketing dla e-commerce, analityka internetowa, influencer marketing, sprzedaż poprzez Instagram, Search Ads 360, performance marketing, one search, one social, display i wideo 360, strategia programmatic, SEO Google Ads i narzędzia SEM, raportowanie i automatyzacja w Data Studio, marketing na Facebooku.

Koordynatorem oferty szkoleniowej jest Sylwia Chmielewska-Fryze, dyrektor operacyjna SalesTube.

Czytaj więcej na temat: , ,