Kraj

Żabka rezygnuje z szyldu Freshmarket

Sieć kończy remodeling swoich sklepów i zapowiada, że do końca br. liczyć będzie 6 tys. placówek.

Trzy lata temu Żabka ogłosiła koncepcję nowego formatu sklepów “realizującego wizję nowoczesnego convenience” – z nową identyfikacją wizualną, wyposażeniem, asortymentem, usługami dodatkowymi i systemem franczyzowym. Od tego momentu przebudowuje istniejące punkty sieci do nowych standardów. Dziś pod nowym logo działa już 4694 spośród 5817 placówek, a Żabka Polska zapowiada, że także wszystkie sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. W tym roku chce również przekroczyć liczbę 6 tys. placówek.

– Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w II połowie roku 2020 wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.