M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kinder rusza z akcją "Przerwa na wspólne czytanie"

Tomasz Wygnański | 16 września 2019, 06:00

Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech.

Marka Kinder Mleczna Kanapka z portfolio Ferrero rozpoczęła ogólnopolską akcję "Przerwa na wspólne czytanie".  Idea kampanii skupia się na przekazie, że wspólne czytanie z dziećmi to najpiękniejszy sposób na spędzanie wolnego czasu.

Po raz drugi Kinder Mleczna Kanapka zaprasza rodziców do głosowania na lokalne biblioteki z ich okolicy. Nagrodzonych zostanie 300 bibliotek publicznych pakietami książek i pufami do wspólnego czytania. W sumie marka przekaże 50 tys, książek dla dzieci. 

Ambasadorami akcji są pisarz Michał Rusinek, psychoterapeutka dziecięca Marta Żysko-Pałuba oraz autorki bloga literackiego "Książniczki mają zdanie" Zofia Karaszewska i Sylwia Stano.

Głosowanie na biblioteki odbywa się na stronie www.kinder.pl, gdzie można także wytypować ulubione książki do wspólnego czytania. Akcja wspierana jest poprzez spot TV, kampanię online, działania w social media i samplingi książeczek dla dzieci.

Za całość działań odpowiedzialna jest agencja H2H.tech, a partnerem jest wydawnictwo Znak. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , ,