M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Psie love story w kampanii IKEA w Grecji

Katarzyna Woźniak | 17 września 2019, 06:00

Agencja Ogilvy gra na emocjach odbiorców.

Wystartowała kampania dla sieci IKEA przygotowana przez Ogilvy Greece. komentatorzy podkreślają, że siła spotu jest tak wielka, że należy się spodziewać wysypu nagród dla kampanii. Główni bohaterowie to para nierozłączanych psów. Jeden z nich zostaje adoptowany przez parę rodziców z dziewczynką. Pies trafia do raju: ma kochających właścicieli, nie brakuje mu zabaw, może spać na fotelu, ale nie ma z nim jego psiego kompana.
Ścieżka dźwiękowa w reklamie pochodząca z filmu "Love Story" z 1970 r. z tekstem Andy'ego Williamsa sprawia, że szybko zapominamy o tym, że mamy do czynienia z kampanią reklamową.
Ogilvy podkreśla, że w najbliższych miesiącach będzie kontynuować kampanię, a jej główny przekaz będzie skupiał się na przekonaniu konsumentów, że dom wyposażony w IKEA to miejsce niespodziewanych wrażeń.
 
(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,