Kraj

Franke z kampanią

Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem "Kuchnia sercem domu"

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCvQdH9zVdfs%22%7D
Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem “Kuchnia sercem domu”. Celem działań reklamowych jest komunikowanie szerokiego portfolio sprzętów, którymi można wyposażyć całą kuchnię. To pierwsza tak duża kampania telewizyjna tego brandu od 15 lat.
Kampania prezentowana będzie w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Jesienna promocja marki obejmie również prasę i internet. Od strony kreatywnej całość koncepcji przygotowała agencja Bardzo. W telewizyjnej reklamie, wyreżyserowanej przez Karolinę Lewicką, rodzinę odwiedzają potencjalni kupcy ich domu. Okazuje się, że dom, a zwłaszcza kuchnia, w której koncentruje się życie rodzinne, pełne są wspomnień, z którymi bohaterowie nie chcą się rozstać.
Wraz z kampanią Franke chce zwiększyć świadomość marki jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze. Silny akcent położono również na Franke Vital, innowacyjną baterię z filtrem w formie niewielkiej kapsułki.
Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Jesienna odsłona kampanii potrwa od 16 września do 31 października.