Kraj

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania edukacyjna "Godzina z Esselte"

Kampanię "Godzina z Esselte" przygotowała agencja On Board PR, która od czerwca br. prowadzi działania public relations na rzecz Esselte...

Kampanię “Godzina z Esselte” przygotowała agencja On Board PR, która od czerwca br. prowadzi działania public relations na rzecz Esselte Polska – producenta artykułów biurowych. Idea akcji zasadza się na chęci dotarcia do tych, którzy mają kłopoty z organizacją pracy za biurkiem. Jak wskazują wyniki badań Work Habits przeprowadzonych na zlecenie Esselte w marcu br. w USA, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Austrii, ponad 40 proc. pracowników biurowych gubi swoje dokumenty, a ok. 60 proc. z nich uważa, że zorganizowania można się nauczyć. Zdaniem Moniki Jasłowskiej, account group directora w On Board PR, trend ten dotyczy również Polski, zaś akcja “Godzina z Esselte” wychodzi mu naprzeciw. Jako że przeciętny pracownik spędza rocznie 150 godzin na szukaniu dokumentów na biurku, ruszająca 23 sierpnia br. kampania ma na celu skrócenie tego czasu. Metodą dotarcia do zainteresowanych będzie rozsyłanie specjalnych segregatorów na dokumenty, systematyczny mailing z poradami, jak zarządzać dokumentami, organizowanie warsztatów edukacyjnych oraz konkursy. Targetem akcji mają być środowiska opiniotwórcze oraz dziennikarze pism biznesowych, kobiecych, specjalistycznych i lokalnych. Kampania zapowiadana jest jako długofalowa i nie ma jasno określonej daty zakończenia. (MS)