M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Firma bukmacherska zachęca: "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać"

Maciej Burlikowski | 18 września 2019, 06:00

Kampania wizerunkowa STS w telewizji i internecie.

Firma bukmacherska STS postanowiła zainwestować w kampanię wizerunkową pod hasłem: "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać". Przygotowano dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe. Reklamy będą emitowane w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.

Za kreację odpowiada agencja Przestrzeń. Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth. Spoty wyprodukowała firma Chroma Pro, wyreżyserował je Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Blueway Com.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,