Maria Gajewska dołącza do CCC i będzie rozwijać dział digital
Katarzyna Woźniak | 18 września 2019, 06:00
Firma ma nową head od digital communication.

Do Grupy CCC dołączyła Maria Gajewska. Objęła stanowisko head of digital communication.
Pokieruje pracami zespołu odpowiedzialnego za komunikację digital wszystkich marek CCC, w tym marki Gino Rossi zarówno na rynku polskim, jak i na wszystkich rynkach zagranicznych.
Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach reklamowych tworzyła kampanie dla globalnych i lokalnych marek. Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą.
Gajewska przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Publicis Media/LiquidThread/Next Agency). W ramach grupy Publicis blisko współpracowała z agencja Saatchi & Saatchi oraz domem mediowym Starcom. W przeszłości była związana również z agencja DDB oraz Havas Poland.