M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania wizerunkowa Danone

Katarzyna Woźniak | 18 września 2019, 06:00

W nowej kampanii wizerunkowej wystąpili pracownicy firmy.

Grupa spółek Danone wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. Biuro prasowe zapewnia, że pracownicy nie tylko wystąpili w kampanii, ale również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom, Danone chce podkreślać ich rolę w tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy i rozwoju.
Hasło kampanii "Nasz Danone jest dla Ciebie" ma podkreślać osobisty stosunek pracowników do firmy, ale też ich otwartość. Nowy spot portretuje pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy to, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym. Kampania jest już obecna w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Celem pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, było przede wszystkim zbudowanie świadomości nt. grupy spółek Danone jako pracodawcy i zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w zróżnicowanym środowisku biznesowym. Grupę spółek Danone w Polsce tworzy zespół ponad 3 tys. osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia). Szeroka skala i kompleksowość działania firmy ma nieść ze sobą korzyści dla pracowników, którzy rozwijając swoją ścieżkę kariery mogą zdobywać doświadczenie w różnych działach i spółkach.
Spot z udziałem pracowników emitowany jest na YouTube. Działania komunikacyjne prowadzone są również na oficjalnych profilach Danone – w Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin (Danone).
Kampania przygotowana została przez wewnętrzny zespół Danone odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy. Za kreację odpowiada agencja Uszka w Barszczu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,