Kraj

Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym dla marki

Coca-Cola intensyfikuje działania promocyjne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLed2On5prmI%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 5 sierpnia, Coca-Cola wprowadza na rynek swój energetyk pod flagową marką. Firma zdecydowała się również zaoferować nowej marce silne wsparcie marketingowe 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży.
Coca-Cola Energy to napój stworzony z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania. Ma wyróżniać się wyjątkowym i orzeźwiającym smakiem oraz składem odpowiadającym na bieżące trendy konsumenckie. Jak zapewnia producent, zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest w puszce 250 ml, zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
W ramach kampanii agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy’ego Serkisa stworzyła energetyzujący spot, koncentrujący się na charakterystycznej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem “Poczuj pozytywną energię”.
W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór “Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine. Od września polską odsłonę spotu można zobaczyć w telewizji, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.
Nowość będzie cieszyła się także silną promocją w digitalu, kampanią OOH oraz w punktach sprzedaży. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Big Picture.