Kraj

Lubella usuwa z płatków olej palmowy i syrop glukozowy

Marka płatków śniadaniowych startuje z kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FB5Q62HR2q0c%22%7D
Marka Lubella z portfolio wadowickiego Maspeksu wystartowała z kampanią płatków śniadaniowych. Główny komunikat, na którym skupia się marketer, dotyczy braku syropu glukozowo-fruktozowego i braku oleju palmowego. Lubella informuje również o nowości w portfolio – Duo Caramel.
Minerały prosto ze zbóż, najlepsze ziarna oraz nic do ukrycia – mają to być wartości, które Lubella podkreśla w swojej komunikacji. Szerokie działania, oprócz kampanii telewizyjnej i w VoD, mają także swoją odsłonę w postaci kampanii digitalowej i komunikacji PR oraz wsparcia w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja GPD. Za kampanią digitalową stoi Trzask! Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom.