M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KP zareklamuje nowy pomarańczowy smak Captain Jack

Maciej Burlikowski | 20 września 2019, 06:00

Kampania we wrześniu i w październiku w TV, kinach, internecie i punktach sprzedaży.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, poszerza wprowadzoną rok temu markę piw smakowych Captain Jack o drugi wariant: Pirate Orange - o smaku rumu i pomarańczy. Nowość zostanie wsparta kampanią reklamową obejmującą spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania w digitalu, w social mediach, PR oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Za kreację spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Bardzo, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Dynamo i Platige Image. Działania w digitalu, social mediach oraz kampanię z influencerami prowadzi agencja Hand Made. Projekty opakowań zostały wypracowane przez Mango Design. Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith.

- W kampanię nowego wariantu będą zaangażowani znani i lubiani influencerzy, między innymi raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy znany już z karnawałowej aktywacji Dj Noz - mówi Anna Dzierżek, brand manager marki.

Kampania potrwa do listopada br. Captain Jack jest pozycjonowany jako marka imprezowa, zawiera 6% alkoholu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,