M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram

Maciej Florek | 20 września 2019, 06:00

Za pomysł kreatywny, kreację, produkcję kontentu oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Wystartowała najnowsza kampania na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15-sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na zjawisko ASMR (autonomous sensory meridian response).

Kampanię można śledzić na instagramowym kanale @lidlpolska, gdzie codziennie będą pojawiały się nowe Instastories przedstawiające poszczególne produkty. Kolejnym elementem kampanii będą działania prowadzone w serwisie Facebook. Za pomysł kreatywny, kreację, produkcję kontentu oraz planowanie i zakup mediów na platformach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland. Za produkcję kontentu wideo odpowiada dom produkcyjny Joho.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,