Kraj

Reserved rozpoczyna pierwszą kampanię wspierającą nową strategię tej marki

Reserved (LPP SA) rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji Young & Fashion pod hasłem: "REcollection!". Jak wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP...

Reserved (LPP SA) rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji Young & Fashion pod hasłem: “REcollection!”. Jak wyjaśnia Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP SA, jest to pierwszy etap działań komunikacyjnych wspierających odmianę wizerunku marki Reserved, która ma ją przesunąć bardziej w kierunku świata mody (o planowanych zmianach strategicznych dotyczących pozycjonowania Reserved pisaliśmy w DS “MMP” 23 czerwca). – Layouty w obecnej kampanii to seria mocnych i wysmakowanych obrazów, z których każdy ma widoczny tytuł, np. REspect, REbels, REaction, REgeneration, REady, REfresh, REpublic, REvolution – mówi Kozak-Zagozda. Na jednym z layoutów pojawia się nawet ksiądz. Young & Fashion to część kolekcji jesiennej Reserved kierowana do młodych konsumentów (17-25 lat) zwracających uwagę na modę. Kampania “REcollection!” potrwa dwa miesiące. Obejmuje prasę, internet, kina oraz nasilone działania w salonach sprzedaży (witryny i wnętrza sklepów). Przygotowano także spoty radiowe, które będą emitowane w lokalnych stacjach radiowych oraz centrach handlowych i salonach Reserved. Na potrzeby kampanii został też przygotowany specjalny serwis www poświęcony kolekcji Young & Fashion. Działania zostały przygotowane siłami własnymi LPP SA, w części internetowej spółka współpracowała z firmą Zjednoczenie.com. (MG)