M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP i Ekstraklasa we wspólnej kampanii

Maciej Burlikowski | 20 września 2019, 06:00

Reklamy w TVP, Polsacie i internecie.

Ekstraklasa SA, organizator rozgrywek najwyższej krajowej ligi piłkarskiej i bank PKO BP, jako sponsor tytularny tych rozgrywek, wspólnie inwestują w kampanię wizerunkową. Spoty będą emitowane w TVP1 i TVP2, a także na kanałach tematycznych TVP i Polsatu. Reklamy emitowane będą też  m.in. na stronie głównej Wirtualnej Polski, w serwisach należących do grupy ZPR, a także poprzez aplikacje sportowe. Działania reklamowe prowadzone będą też w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Kampania potrwa do 15 października br.

- Jako sponsor tytularny rozgrywek PKO Bank Polski od samego początku bardzo ambitnie i aktywnie wspiera Ekstraklasę i występujące w niej kluby. Realizowana wspólnie kampania to kolejny projekt, przez który zachęcamy fanów piłki nożnej do wspólnego kibicowania na stadionach - mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie.

Koncepcję kreatywną reklam przygotował Jacek Pawlak i Jane Stoykov, a spoty wyreżyserował Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park. Projekt koordynowała Agencja Warszawa, produkcją zajęło się studio Film Produkcja, zaś postprodukcją - studia: Orka i Juice. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,