M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Uzupełnienie: Firma bukmacherska zachęca: "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać"

Maciej Burlikowski | 23 września 2019, 06:00

Agencja Przestrzeń zdobyła budżet STS w wyniku przetargu.

W ubiegłym tygodniu informowaliśmy o kampanii wizerunkowej firmy bukmacherskiej STS pt. "Dobrze wiesz. Możesz obstawiać". Od strony kreacji realizuje ją agencja reklamowa Przestrzeń, która zdobyła ten budżet, na nową platformę kreatywną dla marki w rezultacie wygranego przetargu. Agencja odpowiadała za przygotowanie koncepcji kampanii oraz nadzór produkcyjny.

Strategię autorstwa Pawła Jasińskiego i Eli Konopińskiej-Dudek na ideę kreatywną przełożyli rozpoczynający współpracę z Przestrzenią Maciej Kelm i Marcin Muth. Za koordynację projektu odpowiada Mateusz Ciećwierski. Kampania wprowadzająca nową ideę będzie obecna w kanałach ATL i digital. Na jej potrzeby przygotowane zostały cztery spoty reklamowe i sponsoringowe oraz formaty digitalowe.

Czytaj więcej na temat: , , , ,