M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

YouTube Masthead na smart TV

Tomasz Wygnański | 23 września 2019, 06:00

Google proponuje format reklamowy premium na telewizorach.

YouTube wprowadza format reklamowy premium  Masthead - na ekran TV. Oznacza to, że reklamodawcy mogą teraz docierać do odbiorców bezpośrednio po otwarciu aplikacji YouTube na telewizorze. Ponadto po kilku sekundach Masthead będzie odtwarzał się automatycznie na wszystkich kompatybilnych urządzeniach.

Globalnie dostępna wersja beta rozliczana będzie według CPM oraz customizowana, podobnie jak mastheady oparte na CPM na desktopie lub mobile, będą one dostępne jako zarezerwowane miejsce docelowe (reserved placement) aby zapewnić markom najlepsze visibility w najodpowiedniejszym momencie.

Masthead będzie dostępny na wszystkich urządzeniach Smart TV z aplikacją YouTube, zarówno na platformie Android TV, jak i innych systemach operacyjnych używanych przez producentów telewizorów. 

Czytaj więcej na temat: , , ,