M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tylko rusza z kampanią rekrutacyjną

Katarzyna Kacprzak | 24 września 2019, 06:00

Działania komunikacyjne prowadzone są poprzez kanały własne marki oraz z wykorzystaniem media relations.

Zarząd Tylko: (od lewej) Hania Kokczyńska, Mikołaj Molenda, Benjamin Kuna oraz Jacek Majewski
Zarząd Tylko: (od lewej) Hania Kokczyńska, Mikołaj Molenda, Benjamin Kuna oraz Jacek Majewski
Tylko - znany głównie za granicą start-up sprzedający meble - ma plany związane z rozwojem sprzedaży na rynkach europejskich i w USA. Start-up ruszył z kampanią rekrutacyjną. Do końca pierwszego kwartału 2020 r. chce zatrudnić 30 specjalistów.

Działania komunikacyjne prowadzone są poprzez kanały własne marki oraz z wykorzystaniem media relations. Realizowane są przez działy HR i kontentu firmy, a także wspierających je freelancerów.
Firmę założyli: Jacek Majewski, Hanna Kokczyńska, Mikołaj Molenda oraz Benjamin Kuna. Wykorzystali wcześniejsze doświadczenia z pracy związanej z designem i nowymi technologiami, tworząc opartą na AR aplikacji. Rozwiązanie spodobało się europejskim konsumentom ceniącym prostotę i nowoczesny design. Obecnie 98% mebli wytwarzanych przez Tylko sprzedaje się poza Polską, głównie w Niemczech, Szwajcarii, Francji i w Wielkiej Brytanii.

Założyciele, korzystając ze wsparcia inwestorów, m.in. funduszu TDJ Pitango, który w styczniu zainwestował w startup 15 mln zł, zamierzają zrealizować plany sprzedażowe zarówno na rynkach europejskich, jak i w USA. 

Przez ostatnie 4 lata regały produkowane przez Tylko dotarły do ponad 20 tys. klientów w 28 krajach. W 2018 r. sprzedaż wygenerowana przez start-up wyniosła 8,5 mln euro, a założyciele mają zamiar podwoić ten wynik w br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,