M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Z ostatniej chwili

Vizeum utrzymał obsługę mediową Ferrero

Maciej Florek | 23 września 2019, 13:10

Zakończył się przetarg na planowanie i zakup mediów.

Dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network) wygrał przetarg na obsługę mediową Ferrero - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W trakcie powstawania tej informacji klient jeszcze nie odpowiedział na nasze pytania, a na początku tego przetargu nie chciał komentować nawet jego startu. Postępowanie miało na celu wyłonienie domu mediowego, z którym Ferrero rozpocznie współpracę od kampanii zaplanowanych od 2020 r. Wygrana Vizeum oznacza kontynuację współpracy z tym klientem.

Ferrero w ub.r. był piątym największym reklamodawcą w stacjach telewizyjnych. W 2018 r. firma wydała na reklamy w TV 638 mln zł (dane za Nielsen Audience Measurement).

Czytaj więcej na temat: , , , ,