M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eurocash uruchomił marketplace dla handlu niezależnego

Joanna Niewiadomska | 24 września 2019, 06:00

Z platformy Eurocash.pl Market oferującej do pół miliona artykułów korzystać ma docelowo jedna czwarta niezależnych detalistów.

Eurocash uruchomił platformę marketplace dla rynku niezależnego - Eurocash.pl Market. Narzędzie ma pozwolić drobnym detalistom uzyskać dostęp do dziesiątek tysięcy produktów, których dotąd nie mieli w ofercie. Luis Amaral, prezes zarządu Grupy Eurocash, mówi, że ich liczba może docelowo wzrosnąć  nawet do pół miliona i wskazuje na jeszcze, jego zdaniem istotniejszą, pozytywną konsekwencję wprowadzenia platformy. 

- Dyskonty w Polsce w większości swoich placówek sprzedają takie same produkty. Na półkach mają ich średnio ok. 2 tys., co oznacza to, że mają jedną, uniwersalną ofertę i strategię dla każdego konsumenta, w każdym miejscu w Polsce. Jednak przyszłość w handlu będzie należeć do tych, którzy będą potrafili dostosować się do konsumenta indywidualnie. Widać to już po rosnącym znaczeniu rynku e-grocery i zakupów w internecie - podkreśla Louis Amaral, tłumacząc, że eurocash.pl Market może stać się dla niezależnych sklepów narzędziem pozwalającym dopasować asortyment do potrzeb lokalnych konsumentów.  

Eurocash.pl Market to platforma typu marketplace, która połączy bezpośrednio producentów z ok. 10 tys. klientów Grupy Eurocash (docelowo firma mówi o 80 tys.), działających w ramach sieci Lewiatan, abc, Gama, Euro Sklep, Duży Ben czy Groszek. 

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,