M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cukierki Ricola z kampanią w telewizji i radio

Katarzyna Woźniak | 24 września 2019, 06:00

Za zakup i planowanie mediów odpowiada Havas Media.

W sobotę wystartowała kampania szwajcarskiej marki cukierków Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Marka zaplanowała komunikację opartą na platformie Wish you well/ Życzymy Ci tego co najlepsze. To platforma kultywująca ważny dla dzisiejszych konsumentów model "well-beingu". 
W ramach kampanii zaplanowane są działania w TV (spoty 15-sek. i 30-sekundowe emitowane będą w stacji TVN, Polsacie, pakietach stacji tematycznych Premium TV, Polsatu tematycznego) oraz akcja specjalna na antenie RMF FM – w planie m.in. konkurs z nagrodami oraz dedykowana marce audycja w RMF Classic (Grupa RMF). Działania zaplanowane są do 24 listopada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Kreację stworzyła agencja Hogarth UK.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku przez Emila Richtericha w Szwajcarii. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,