Kraj

Przestrzeń reklamuje laptopy Acer, Asus, Dell i HP [wideo]

Strategię kampanii opracował Paweł Jasiński, autorami konceptu kreatywnego są Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWDT9PbwE5FE%22%7D
Autorem strategii oraz konceptu kreatywnego kampanii laptopów Acer, Asus, Dell i HP z systemem Windows
10 i procesorami Intel Core jest Przestrzeń. Agencja zrealizowała kampanię oraz sprawowała nadzór nad realizacją spotów wideo, które wyprodukował dom produkcyjny F4 Group. Media zaplanowały i zakupiły domy mediowe Spark i Dentsu.

Kampania pod hasłem “Kup laptopa, jakiego jeszcze nie miałeś” realizowana jest w kanałach digital (VoD, display, richmedia), w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram) oraz w radiu. Dla każdego z promowanych laptopów powstał dedykowany landing page. W ramach kampanii planowane są również działania z influencerami.

Strategię kampanii opracował Paweł Jasiński, autorami konceptu kreatywnego są Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski, a projekt prowadził zespół client service w składzie Mateusz Ciećwierski i Ewelina Skwarko. Spoty video wyreżyserował Marek Cichy.