Autorem strategii oraz konceptu kreatywnego kampanii laptopów Acer, Asus, Dell i HP z systemem Windows
10 i procesorami Intel Core jest Przestrzeń. Agencja zrealizowała kampanię oraz sprawowała nadzór nad realizacją spotów wideo, które wyprodukował dom produkcyjny F4 Group. Media zaplanowały i zakupiły domy mediowe Spark i Dentsu.
Kampania pod hasłem “Kup laptopa, jakiego jeszcze nie miałeś” realizowana jest w kanałach digital (VoD, display, richmedia), w social mediach (YouTube, Facebook, Instagram) oraz w radiu. Dla każdego z promowanych laptopów powstał dedykowany landing page. W ramach kampanii planowane są również działania z influencerami.
Strategię kampanii opracował Paweł Jasiński, autorami konceptu kreatywnego są Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski, a projekt prowadził zespół client service w składzie Mateusz Ciećwierski i Ewelina Skwarko. Spoty video wyreżyserował Marek Cichy.