M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

LoveBrands Relations pracuje dla Supermercato24

Joanna Niewiadomska | 26 września 2019, 06:00

Agencja wesprze wejście włoskiej firmy na polski rynek.

We wrześniu br. LoveBrands Relations nawiązała w wyniku wygranego przetargu współpracę z włoską firmą Supermercato24, oferującą usługi logistyczno-informatyczne "same-day delivery" dla sklepów spożywczych i sieci handlowych. Agencja odpowiada za obsługę w Polsce komunikacji korporacyjnej firmy Supermercato24, w tym usług oferowanych przez firmę. Do zadań agencji należy wsparcie klienta w zakresie działań mediowych oraz PR ekspercki oraz doradztwo komunikacyjne, w tym komunikacja zaistnienia włoskiej firmy na polskim rynku.  

Po stronie agencji, prowadzeniem działań na rzecz włoskiego Supermercato24 zajmuje się zespół corporate & public affairs, w którego skład wchodzą Bartosz Lewicki oraz Milena Świątkowska. Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano umowę.

Czytaj więcej na temat: , , , ,