M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING Bank znów promuje się poprzez ekologię

Maciej Burlikowski | 26 września 2019, 06:00

Dzieci apelują do rodziców.

ING Bank Śląski (ING Bank) przygotował kampanię, w której nakłania do działań na rzecz poprawy sytuacji klimatu. W ten sposób bank, po raz kolejny, promuje swoją markę w kontekście ekologii, reklamując przy tym finansowanie rozwiązań ekologicznych, takich jak np.: pożyczki na zakup kolektorów słonecznych, ogniw fotowoltaicznych, energooszczędnego sprzętu AGD, oświetlenia LED, Ekokredyt hipoteczny na energooszczędny dom itp. W ramach tej oferty bank rezygnuje z prowizji.

- Barierą w przyjęciu postaw eko jest dość powszechne przekonanie, że perspektywa kryzysu środowiska jest odległa i bezpośrednio nas nie dotyczy. Dlatego dzieci, które wg Polaków mają obecnie największą wiedzę na temat działań proekologicznych, w aktywny sposób - poprzez manifestacje, petycje, wypowiedzi - coraz częściej dają nam do zrozumienia, że ten problem nie jest odległy, że może dotknąć już ich. Ta postawa zaimponowała nam i stała się inspiracją do stworzenia kampanii, w której zachęcamy dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. One mają pełne prawo oczekiwać od nas zmiany – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania pod hasłem: "Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić?" będzie prowadzona w telewizji, w stacjach ogólnopolskich, kinach, internecie oraz poprzez materiały POS w placówkach banku. Kreację spotu przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Oprócz kampanii reklamowej w mediach bank przygotował też akcję pod hasłem: "Hulaj bez spalin", w której zachęca do poruszania się po mieście elektrycznymi skuterami i hulajnogami. W ramach akcji można wykorzystać 30 minut bezpłatnej jazdy takimi pojazdami. Do realizacji tej akcji bank zaangażował agencję Gong.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,