Dzieci apelują do rodziców.
- Barierą w przyjęciu postaw eko jest dość powszechne przekonanie, że perspektywa kryzysu środowiska jest odległa i bezpośrednio nas nie dotyczy. Dlatego dzieci, które wg Polaków mają obecnie największą wiedzę na temat działań proekologicznych, w aktywny sposób - poprzez manifestacje, petycje, wypowiedzi - coraz częściej dają nam do zrozumienia, że ten problem nie jest odległy, że może dotknąć już ich. Ta postawa zaimponowała nam i stała się inspiracją do stworzenia kampanii, w której zachęcamy dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. One mają pełne prawo oczekiwać od nas zmiany – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania pod hasłem: "Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić?" będzie prowadzona w telewizji, w stacjach ogólnopolskich, kinach, internecie oraz poprzez materiały POS w placówkach banku. Kreację spotu przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Oprócz kampanii reklamowej w mediach bank przygotował też akcję pod hasłem: "Hulaj bez spalin", w której zachęca do poruszania się po mieście elektrycznymi skuterami i hulajnogami. W ramach akcji można wykorzystać 30 minut bezpłatnej jazdy takimi pojazdami. Do realizacji tej akcji bank zaangażował agencję Gong.
Czytaj więcej na temat: Brain, ING Bank Śląski, promocja, kampania, Gong, ING Bank, bank, Barbara Pasterczyk, Mullen Lowe MediaHub