M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka rusza z nową komunikacją

Katarzyna Woźniak | 27 września 2019, 06:00

Animowany spot wskazuje na szwajcarskie źródła marki i delikatność.

Trwa kampania marki Milka z portfolio Mondeleza. Działania realizowane są pod hasłem "Milka. Stąd się bierze delikatność”, koncentrują się na alpejskim mleku. Biuro prasowe przekonuje, że "alpejskie mleko od ponad 100 lat stanowi serce i wyróżnik czekolady". W spocie Milka zwraca uwagę, że pozyskuje ten składnik z zaledwie 800 niewielkich rodzinnych gospodarstw, na których średnio żyje tylko 60 krów. To z kolei ma pozwalać na czułą troskę o zwierzęta i środowisko, w którym żyją. I właśnie dlatego w spocie rolnik zna krowy po imieniu, zna ich przyzwyczajenia i preferencje.
Marka Milka wspiera inicjatywy takie jak Dairy Sustainability Framework (DSF), których celem jest określenie zasad i praktyk w zakresie zrównoważonego rolnictwa mlecznego.
Milka jest także częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca. Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao, przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności lokalnych. Do końca 2018 r. program Cocoa Life objął ponad 142 tys. farmerów działających w 1400 społecznościach.
W ramach kampanii zaplanowane jest wsparcie mediowe, sprzedażowe oraz PR-owe, w tym emisja kopii telewizyjnej oraz startująca na początku września loteria konsumencka.
W ramach kampanii 2 września ruszy loteria konsumencka, która potrwa do 19 lutego 2020 r., a można w niej wygrać m.in. pluszową krówkę. Za strategię i kreacje kampanii odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a przeprowadzenie loterii – IQ Marketing. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Obsługę social mediów powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,