M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cesar Augusto Erazo Garrido i Ander Malatesta Alonso dołączyli do 180heartbeats Jung v. Matt

Katarzyna Kacprzak | 27 września 2019, 06:00

Nowy międzynarodowy team w ramach Talent Programu w agencji.

Od lewej Ander Malatesta Alonso i Cesar Augusto Erazo Garrido
Od lewej Ander Malatesta Alonso i Cesar Augusto Erazo Garrido
W ramach nowego otwarcia Talent Programu do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dołączyli Peruwiańczyk Cesar Augusto Erazo Garrido i Hiszpan Ander Malatesta Alonso.

Obaj poznali się w szkole kreatywności Zink Project w Madrycie i od tego czasu współpracują. Wcześniej Cesar był uczniem Miami Ad School w Hamburgu (specjalizacja copywriting) i współpracował z agencją FCB. Andrea pracował dla agencji takich jak Ogilvy i McCann w Hiszpanii. 

Talent Program - teraz pod nową nazwą Brave Heartbeats - to autorski projekt 180 adresowany do pasjonatów reklamy, grafiki, animacji, programowania i mediów digitalowych z całego świata. Służy także wymianie kulturowych doświadczeń. Uczestnicy mają możliwość pracy nad briefami klientów 180 i poznania specyfiki polskiego rynku. Dodatkowo w tym roku agencja odświeżyła formułę programu i włączyła do niej także projekty z misją społeczną: - Chcemy rekrutować osoby z duszami aktywistów, z odważnym sercem - mówi Maja Kołodziejczak, HR manager 180heartbeats + Jung v. Matt. - Zależy nam na młodych, kreatywnych ludziach spoza Polski, którzy widzą nasz kraj z zupełnie innej perspektywy niż my - podkreśla. 

Dlatego w ramach praktyk stażyści, oprócz zdobywania doświadczenia przy projektach dla klientów agencji będą pracować nad dodatkowym briefem, do którego punktem wyjścia będzie obecna sytuacja w Polsce. - Niektóre grupy w naszym społeczeństwie szerzą nacjonalizm i dyskryminację na różne sposoby - wyjaśnia Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v. Matt. - Propagują nienawiść wobec mniejszości. Chcemy przeciwstawić się zjawisku nietolerancji w Polsce, dając praktykantom możliwość stworzenia projektu kreatywnego na taki temat. Wierzymy, że nawet najmniejsze działania mogą coś zmienić - podkreśla i dodaje, że takie podejście wpisuje się w strategię “diversity”, którą agencja realizuje od początku istnienia. Zakłada ona m.in. otwartość, tolerancję i różnorodność w agencji jako miejscu pracy.

Talent Program jest realizowany od 2011 r. Dotychczas staż w 180 odbyły osoby z różnych zakątków świata: Hiszpanii, Francji, Argentyny czy Kolumbii. Efektem współpracy w ramach Talent Programu była także Niezniszczalna Tęcza dla marki Ben & Jerry’s, Miłość Nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości, za którą 180heartbeats zdobyła łącznie 46 nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach kreatywnych - m.in. Cannes Lions, D&AD, Clio Awards, KTR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,