M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Douglas wprowadza nowość we współpracy z Maffashion

Joanna Niewiadomska | 27 września 2019, 06:00

Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, materiały kreatywne opracowała agencja Brasil, event przygotowała agencja Yellow.

Ruszyła kampania promująca wprowadzoną perfumerii Douglas we wrześniu limitowaną kolekcję - Make-up Box’y by Maffashion, czyli zestawy kosmetyków do makijażu przygotowane we współpracy z influencerką Julią Kuczyńską. 

Digitalowa aktywacja z udziałem influencerki obejmuje precyzyjnie targetowane emisje wideo oraz display, wizerunkowe formaty na portalach kobiecych oraz  kampanię w social mediach (Instagram/Facebook) Maffashion i Douglas. Towarzyszy jej promocja w punktach sprzedaży oraz kampania w magazynach kobiecych. Dodatkowo,  w sobotę 28 października, Maffashion opowiedzieć ma o  swoich ulubionych jesienno-zimowych trendach podczas eventu Douglas Beauty Trends w warszawskich Złotych Tarasach. Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Brasil,  za event agencja Yellow.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,