M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lavazza prezentuje wariant Qualita Oro w nowej odsłonie

Katarzyna Woźniak | 30 września 2019, 06:00

Startuje kampania marki oparta na dźwiękach.

Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro z portfolio marki Lavazza wspiera start kampanii opartej na dźwiękach tworzących "symfonię",

Kampania oparta na koncepcie ekspozycji dźwięków powstała we współpracy z Chiarą Luzzaną - projektantką dźwięków.. 

Marketer w kampanii podkreśla pochodzenie (plantacje w Ameryce Środkowej i Południowej), "podróż" - po opuszczeniu Ameryki Południowej ziarna kawy odbywają podróż przez Ocean Atlantycki i docierają do włoskiego portu w Genui — to droga, którą ma odmalować w dźwiękach Chiara Luzzana. Końcowe odgłosy przygotowania kawy w domu, w kawiarce moka, czy dzbanku Chemex, uwolnienie jej charakteru, a potem „dzwonienie” łyżeczek i filiżanek. To ostatni akord "symfonii" Qualità Oro.

Projekt dźwiękowy śledzić można w Polsce od 23 września na specjalnie dedykowanej stronie internetowej marki, a także w kanałach społecznościowych Lavazzy: w Facebooku i Instagramie.

Kampania Perfect Symphony została stworzona przez Agencję We Are Social i wykorzystywana będzie wyłącznie w kanałach on-line (strona interenetowa, social media marki). Kampania More than Italian, która promuje kawę Qualiat Oro, przygotowana została przez Y&R i będzie w TV do 29 września oraz pojawi się w mediach drukowanych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,