Startuje kampania marki oparta na dźwiękach.
Kampania oparta na koncepcie ekspozycji dźwięków powstała we współpracy z Chiarą Luzzaną - projektantką dźwięków..
Marketer w kampanii podkreśla pochodzenie (plantacje w Ameryce Środkowej i Południowej), "podróż" - po opuszczeniu Ameryki Południowej ziarna kawy odbywają podróż przez Ocean Atlantycki i docierają do włoskiego portu w Genui — to droga, którą ma odmalować w dźwiękach Chiara Luzzana. Końcowe odgłosy przygotowania kawy w domu, w kawiarce moka, czy dzbanku Chemex, uwolnienie jej charakteru, a potem „dzwonienie” łyżeczek i filiżanek. To ostatni akord "symfonii" Qualità Oro.
Projekt dźwiękowy śledzić można w Polsce od 23 września na specjalnie dedykowanej stronie internetowej marki, a także w kanałach społecznościowych Lavazzy: w Facebooku i Instagramie.
Kampania Perfect Symphony została stworzona przez Agencję We Are Social i wykorzystywana będzie wyłącznie w kanałach on-line (strona interenetowa, social media marki). Kampania More than Italian, która promuje kawę Qualiat Oro, przygotowana została przez Y&R i będzie w TV do 29 września oraz pojawi się w mediach drukowanych.
Czytaj więcej na temat: Y&R, Lavazza, We Are Social, kampania, kawa, FMCG, Qualita Pro, Chiara Luzzana