M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung R&D Institute Poland z kampanią [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 30 września 2019, 06:00

Koncept i realizacja wideo powstały we współpracy ze studiem Przedmarańcza.

Jedno z największych w Europie centrów rozwojowo-badawczych rozpoczyna w Polsce kampanię, której celem jest budowanie marki pracodawcy na rynku IT. Samsung R&D Institute Poland zatrudnia w Krakowie i Warszawie profesjonalistów w obszarach m.in.: sztucznej inteligencji, robotyki, technologii 5G, internetu rzeczy, analizy dźwięku i mowy, bezpieczeństwa i wielu innych. Celem działań jest pozyskanie potencjalnych kandydatów do pracy w centrum Samsung R&D.

Kampania ma charakter wizerunkowy i obejmuje m.in. eksperckie eventy networkingowe. Ponadto firma publikuje informacje na temat możliwości rozwoju na kluczowych portalach zatrudnieniowych oraz na dedykowanym landing page. Elementem działań jest również narracyjny film wizerunkowy – element kampanii digitalowej – który komunikuje najważniejsze atrybuty marki pracodawcy. Wideo można obejrzeć na kanałach firmy: YouTube, Linkedin, Facebook.

Badania pracowników i strategię employerbrandingową, we współpracy z Samsung R&D Institute Poland, przygotowała agencja MJCC i to ona odpowiada za wsparcie wdrożenia. Koncept i realizacja wideo powstały we współpracy ze studiem Przedmarańcza.

Czytaj więcej na temat: , , , ,