Kraj

Deante odświeża wizerunek

Polski producent wyposażenia łazienek zmienia się.

Deante odświeża wizerunek
Polska marka wyposażenia łazienek i kuchni Deante zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Po blisko 30 latach od założenia firmy zmieniono jej logo, a także odświeżono wygląd opakowań.
Producent ma w portfolio m.in. armaturę, meble łazienkowe, zlewozmywaki, kabiny prysznicowe. prezentuje swoje produkty w przeszło 400 salonach w Polsce, a w ponad 100 z nich zbudował duże, indywidualne strefy ekspozycyjne. Deante postanowiło ujednolicić przekazy wizualne, uspójnić wygląd ekspozycji i opakowań, dodać asortymentowi profesjonalnej oprawy.
Nowe logo Deante ma być odzwierciedleniem wartości marki: solidności, nowoczesnego designu i dążenia do najwyższej jakości. Firma poszła z duchem czasu, wprowadzając opływowe kształty, zaokrąglenia, bardziej nasycony kolor.
Nowa identyfikacja wizualna została przygotowana we współpracy ze studiem kreatywnym Baobaby. Była powoli odkrywana na stronie internetowej firmy oraz w mediach społecznościowych. W strategii stopniowego odkrywania rebrandingu pomagała Agencja Kreatywna Oxymoron.
Istniejąca od 1990 r. firma Deante pozostaje wciąż w rękach swojego założyciela i pierwszego właściciela. Oparta w 100 proc. na polskim kapitale marka specjalizuje się w wyposażeniu łazienek – armaturze, kabinach, ceramice i akcesoriach – oraz zlewozmywakach i bateriach kuchennych. Jej produkty są obecne w blisko 50 krajach na całym świecie.