M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Getin Bank reklamuje konta oszczędnościowe

Maciej Burlikowski | 1 października 2019, 06:00

"Warto mieć poduszkę... finansową" - przekonuje bank w nowej kampanii.

Getin Noble Bank (Getin Bank) startuje z nową kampanią reklamową promującą Elastyczne Konta Oszczędnościowe. Dla nowych środków (do 200 tys. zł) bank oferuje promocyjne oprocentowanie: 2,8% w skali roku. W reklamie ponownie występuje Tomek - "człowiek z zasadami", znany z poprzednich spotów banku.

- Dla znacznej części społeczeństwa większy wydatek - zaplanowany bądź nie - może być powodem do dużych zmartwień i nadwyrężyć domowy budżet. Dlatego też w najnowszej kampanii zachęcamy do posiadania tak zwanej poduszki finansowej, która zapewni poczucie bezpieczeństwa w tego typu sytuacjach - mówi Łukasz Penszko, dyrektor wydziału komunikacji marketingowej Getin Banku.

W ramach kampanii działania będą prowadzone w telewizji, internecie (na największych portalach, w porównywarkach produktów finansowych, w formie spotów wideo w serwisach VoD, reklam kontekstowych i targetowanych), a także w placówkach banku.

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital oraz materiały BTL bank przygotował we własnym zakresie. Działania w internecie prowadzi agencja Performics.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,