M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę Starbucksa

Maciej Florek | 1 października 2019, 06:00

Zajmie się działaniami w social mediach.

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Strony nie informują o czasie trwania umowy.

Uszka w Barszczu i Starbucks rozpoczynają współpracę od akcji kreatywnej "Starbucks – Kawa mi gra". Działanie to celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy, który dla marki jest jednym z najważniejszych wydarzeń w roku. W ramach kampanii powstał film, w którym muzycy na żywo wykonują utwory nawiązujące do imion klientów obecnych w kawiarni i ich zamówień. Kampania będzie prowadzona na profilach Facebook i Instagram Starbucks Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , ,