M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Danone wspiera kampanią linię Danonków Bio

Katarzyna Woźniak | 1 października 2019, 06:00

Startują rozległe działania reklamowe.

Danone startuje ze wsparciem marketingowym dla swojej nowej linii Danonków Bio. Na rynek trafiają produkty w nowych smakach - maliny i gruszki. Produkt ma charakteryzować się krótkim składem i powstawać w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ekologicznych upraw i hodowli. Jak zapewnia producent, produkt w saszetce można spożyć nawet do 6 godzin po wyjęciu z lodówki.
Najnowsza kampania obejmuje TVC, działania shopperowe, digitalowe, współpracę z influencerami
i PR. Kampanię przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów odpowiadają MediaCom i K2. Autorką ilustracji do animacji i materiałów promocyjnych wykorzystywanych w kampanii jest Martyna Wójcik-Śmierska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,