M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paula Głębocka w Kerris Group i San Markos

Katarzyna Kacprzak | 1 października 2019, 06:00

Wcześniej pracowała w Creative Pro Group.

Do działów kreacji Kerris Group i San Markos na stanowisko senior graphic designer dołączyła Paula Głębocka. Będzie realizowała działania kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów obu agencji. Jednocześnie jest to kolejny krok na drodze zacieśniania współpracy między firmami w związku ze strategicznym partnerstwem, które nawiązały na początku 2019 r.

Paula Głębocka odpowiada za tworzenie konceptów kreatywnych kampanii, systemów identyfikacji wizualnej oraz kreacji do kanałów ATL, BTL i digital. Zajmuje się również web oraz UI designem. Realizuje działania m.in. dla: Digital Care, Euronet, EWE, Swiss Krono czy ZT Kruszwica. Jest też zaangażowana w tworzenie konceptów kreatywnych na potrzeby działań new business.

Ostatnio była związana z Creative Pro Group, gdzie jako senior graphic designer tworzyła projekty graficzne dla takich marek jak: Bosch, Campari, HB Reavis, JTI czy Roche. Wcześniej na stanowisku graphic designer w Perfectto Events pracowała m.in. dla: Avonu, CEDC, Electrolux, Ernst & Young, GSK, Mondelēza, Nestlé, PGNiG, PZU, Sanofi. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Modern Forms i Asap & Asap Communication.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,