Kraj

Electrolux stawia na filozofię "lagom" [wideo]

Aktywację przygotowała i realizuje agencja LiquidThread razem z agencją mediową Zenith oraz we współpracy z Onetem.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3_dUHNgJvco%22%7D
Electrolux wystartował z nowymi działaniami marketingowymi, które pokazują szwedzką filozofię życia – lagom. Lagom to życie w zgodzie z naturą, równowaga, unikanie skrajności, docenianie tego, co się ma, i umiarkowanie. Głównym elementem działań jest cykl pięciu reportaży “Lagom. Prosto ze Szwecji”. Bohaterami serii są Polki i Polacy, którzy wprowadzili tę filozofię do swoich domów. Każdy z pięciu odcinków serii to historia domu urządzonego w szwedzkim stylu.

Wszystkie odcinki dostępne będą na specjalnie stworzonej podstronie: https://lagom.onet.pl/, a ich skrócone wersje pojawią się także w programie Onet Rano #Wiem, na YouTube oraz w social mediach Onetu i marki Electrolux. Działaniom towarzyszy kampania w telewizji, digitalu, social mediach i prasie wnętrzarskiej.

Za pomysł i realizację działań kontentowych odpowiada agencja LiquidThread we współpracy z Media Impact, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.