Electrolux wystartował z nowymi działaniami marketingowymi, które pokazują szwedzką filozofię życia – lagom. Lagom to życie w zgodzie z naturą, równowaga, unikanie skrajności, docenianie tego, co się ma, i umiarkowanie. Głównym elementem działań jest cykl pięciu reportaży “Lagom. Prosto ze Szwecji”. Bohaterami serii są Polki i Polacy, którzy wprowadzili tę filozofię do swoich domów. Każdy z pięciu odcinków serii to historia domu urządzonego w szwedzkim stylu.
Wszystkie odcinki dostępne będą na specjalnie stworzonej podstronie: https://lagom.onet.pl/, a ich skrócone wersje pojawią się także w programie Onet Rano #Wiem, na YouTube oraz w social mediach Onetu i marki Electrolux. Działaniom towarzyszy kampania w telewizji, digitalu, social mediach i prasie wnętrzarskiej.
Za pomysł i realizację działań kontentowych odpowiada agencja LiquidThread we współpracy z Media Impact, biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.