M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adah Advertising dla P&G

Serwis Dzienny | 9 czerwca 2000, 00:00

"Pampers Discoveries" to seria magazynów stworzonych przez Adah Advertising, zawierająca materiały informacyjne i reklamowe przeznaczone dla rodziców najmłodszych klientów firmy...

"Pampers Discoveries" to seria magazynów stworzonych przez Adah Advertising, zawierająca materiały informacyjne i reklamowe przeznaczone dla rodziców najmłodszych klientów firmy Procter & Gamble. Producenci popularnych pampersów postawili na ukształtowanie swojego wizerunku nie tylko jako firmy produkującej artykuły do pielęgnacji dzieci, lecz także eksperta do spraw opieki i wychowania. Wykreowane przez agencję na zamówienie P&G materiały zyskały aprobatę Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego i Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych. Projekt początkowo obejmował swym zasięgiem Europę Centralną i Wschodnią. Magazyny ukazały się m.in. w: Czechach, Rosji, Turcji, na Węgrzech, docierając aż do Kazachstanu. Obecnie stworzone przez agencję materiały okazały się również interesujące dla Bliskiego Wschodu i Afryki. Pierwsze kopie zostały już wysłane do Johannesburga i Dubaju. (AMS)