Kraj

Unique One wykorzystuje bota

Agencja wprowadza innowacje w obsłudze uczestników loterii.

Agencja Unique One wprowadziła usługę wirtualnej asystentki – bota do obsługi zwycięzców prowadzonych przez nią akcji promocyjnych.
Wirtualna asystentka Unique One wykorzystuje sztuczną inteligencję, dzięki której może mieć kontakt niemal ze 100 zwycięzcami jednocześnie. Ma to znacznie przyspieszać i usprawniać przebieg akcji. Zadaniem asystentki jest kontakt ze zwycięzcą i przeprowadzenie go głosowo przez etapy weryfikacji, tj. zebranie podczas rozmowy danych niezbędnych do wydania nagrody, a także przeprowadzenie ankiety dotyczącej samej akcji. Wszystkie dane są digitalizowane i przechowywane na serwerach oraz automatycznie przekazywane do działu wysyłki nagród.
Wirtualna asystentka została wykorzystana przy obsłudze konkursów: “Weź ze sobą Nescafe na wakacje” w sieci Biedronka oraz “Śniadaniowe wspomnienia” dla płatków śniadaniowych marki Nestle. Agencja planuje rozwój tej usługi i wykorzystanie jej finalnie przy obsłudze wszystkich prowadzonych przez siebie akcji.