M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cinema City startuje z kampanią wizerunkową

Katarzyna Woźniak | 2 października 2019, 06:00

Sieć promuje się hasłem "Maximum kina. Jeden film - wiele formatów wrażeń".

Wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa kin Cinema City pod hasłem "Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”. Celem kampanii jest nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, która na polskim rynku obecna jest od niemal 20 lat, ale też zwrócenie uwagi na niekwestionowaną siłę tej sieci multipleksów, którą są innowacyjne rozwiązania technologiczne w postaci formatów kinowych takich jak IMAX, 4DX i ScreenX oraz komfortowej i kameralnej strefy VIP. Działania promocyjne Cinema City wspierane będą kampanią reklamową w telewizji, w internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w kinach tej sieci.
Cinema City Poland należy do grupy Cineworld, która obecna jest w branży kinowej od niemal 90 lat. Cineworld jest drugą największą siecią kinową na świecie, działającą w 10 krajach - w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Polsce, Irlandii, Izraelu, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i na Słowacji. Rocznie sieć organizuje 14,5 mln projekcji filmowych, które wyświetlane są ponad 300 mln widzów.
W Polsce otwarcie pierwszego multipleksu Cinema City wraz z formatem kinowym IMAX miało miejsce w 2000 r., w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall. Obecnie Cinema City jest operatorem 34 kin w 19 największych miastach Polski, z łączną liczbą 377 ekranów i 76 518 foteli.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,