Kraj

SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową

Komunikacja będzie prowadzona głównie w TV i internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7ejACGc7LJQ%22%7D
SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w wybranych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.
Główną oś kampanii stanowią spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach TVN, Polsat oraz TVP.

Emisję zaplanowano w terminach 1-20 października oraz 4-17 listopada.
Nowością jest humorystyczna kampania internetowa promująca produkty w krótkich filmach (YouTUbe, WP, Onet, Interia). Akcja zostanie dodatkowo wsparta banerami emitowanymi w sieci reklamowej Google.
Wspierająca kampania online potrwa od 1 października do 30 listopada br.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy One House oraz agencja GPD.
SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami ok. 1,5 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne –  głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 26 lat i zatrudnia blisko 3 tys. osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie.