SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w wybranych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków.
Główną oś kampanii stanowią spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach TVN, Polsat oraz TVP.
Emisję zaplanowano w terminach 1-20 października oraz 4-17 listopada.
Nowością jest humorystyczna kampania internetowa promująca produkty w krótkich filmach (YouTUbe, WP, Onet, Interia). Akcja zostanie dodatkowo wsparta banerami emitowanymi w sieci reklamowej Google.
Wspierająca kampania online potrwa od 1 października do 30 listopada br.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz kreację materiałów odpowiada GPD Agency, spoty zrealizował dom produkcyjny GPD Film Studio, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy One House oraz agencja GPD.
SuperDrob S.A. jest jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, z rocznymi przychodami ok. 1,5 mld zł. Ponad połowę produkcji firma kieruje na rynki zagraniczne – głównie do krajów UE, ale także do Chin i Japonii, co czyni ją liderem eksportu w polskiej branży drobiarskiej. SuperDrob S.A. jest obecny na rynku od 26 lat i zatrudnia blisko 3 tys. osób. Główne zakłady firmy znajdują się w Karczewie pod Warszawą, w Łodzi oraz w Lublinie.