M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Absolut Vodka podkreśla znaczenie recyklingu limitowaną edycją butelki

Paweł Piasecki | 2 października 2019, 06:00

Jest ona wykonana, tak jak wszystkie butelki z wódką szwedzkiej marki, ze szkła pochodzącego co najmniej w 41% z recyklingu.

Kampania "Absolut Comeback" podkreślająca znaczenie recyklingu jest częścią komunikacyjnej platformy marki "Create a Better Tomorrow, Tonight". Absolut chce dotrzeć do konsumentów z przekazem o długoterminowym zaangażowaniu marki w gospodarkę obiegu zamkniętego poprzez jak najszersze ponowne używanie materiałów opakowaniowych i ograniczanie dzięki temu wpływu działalności firmy na środowisko. Absolut chce także zachęcać inne marki, by dołączały do inicjatywy #RecyclingHero.

W ramach kampanii Absolut stworzył też - wraz z zespołem osób z branży kreatywnej i działaczy na rzecz zrównoważonego rozwoju - przewodnik po życiu w obiegu zamkniętym (circular living) i bez tworzenia odpadów (zero waste). Przewodnik zawiera obserwacje, porady i anegdoty autorstwa m.in. autorki poczytnego bloga Trashisfortossers.com ("Śmieci są dla ćwoków") Lauren Singer oraz zajmującej się tematyką ekologiczną dziennikarki "Guardiana" Lucy Siegle. Przewodnik zostanie wkrótce udostępniony na internetowej stronie marki.

Nowa limitowana edycja będzie wprowadzana w październiku br. do 80 krajów na świecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,