Zagranica

Twitch odświeża markę wychodząc poza gaming

Zmiany obejmują logo, paletę kolorów, czcionkę i slogan.

Twitch odświeża markę wychodząc poza gaming
Choć Twitch u swych początków był przeznaczony wyłącznie do streamingu gier wideo, z czasem treści udostępniane na platformie objęły także m.in. zestawy DJ-skie, gry planszowe, sport i programy TV.  Rebranding przygotowany przez zespół in-house Twitcha i firmę projektową Collins miał na celu stworzenie takiej nowej identyfikacji, która zaprosi nowych odbiorców, jednocześnie nie alienując najwierniejszych dotychczasowych użytkowników.

Fiolet jest nadal głównym kolorem marki, choć w nieco innym odcieniu i połączony z paletą 20 innych barw. Odświeżono także logo i wprowadzono nową czcionkę Roobert, nawiązującą do syntezatora zaprojektowanego w latach 60-tych XX wieku przez Roberta Mooga.

Nowy slogan “You are already one of us” (“Jesteś już jednym z nas”) zarazem zaprasza nowych użytkowników, jak i podkreśla dotychczasowe osiągnięcia – w ostatnim kwartale użytkownicy platformy spędzili na niej łącznie 2,7 miliarda godzin.

Oprócz strony internetowej Twitcha rebranding będzie też komunikowany także na nośnikach OOH w Stanach Zjednoczonych oraz online, w tym w 90-sekundowym spocie przedstawiającym zmiany. 

(AdAge.com)