Kraj

Rusza nowa kampania GE Money Banku

GE Money Bank rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową, która ma wypromować nową ofertę kredytu konsolidacyjnego pod nazwą "Dobry Kredyt". Dotychczas "Dobry...

GE Money Bank rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową, która ma wypromować nową ofertę kredytu konsolidacyjnego pod nazwą “Dobry Kredyt”. Dotychczas “Dobry Kredyt” oznaczał tylko szybki kredyt gotówkowy. Obecnie oferta obejmuje również kredyt konsolidacyjny, czyli połączenie w jednym banku wszystkich zaciągniętych kredytów (również w innych bankach i instytucjach), dzięki czemu klienci mogą zmniejszyć sumy spłacanych rat miesięcznych (a więc i zwiększyć swoją zdolność kredytową). Kampania ma też zwiększyć świadomość marki GE Money Bank. W telewizji emitowane będą trzy 15-sekundowe spoty oraz 8-sekundowy billboard sponsorski w teleturnieju “Familiada” w TVP2. Bohaterem reklam jest prowadzący program Karol Strasburger. Kampania, która potrwa do końca września br., obejmuje też prasę, outdoor (miniboardy w 314 miastach) oraz reklamy w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii oraz wszystkie materiały prasowe przygotowała agencja OgilvyOne (która w czerwcu br. wygrała dwa przetargi GE Money Banku – na obsługę kart kredytowych oraz “Dobrego Kredytu”, a wcześniej realizowała dla banku projekty BTL-owe). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. (MB)