Kraj

Startuje nowa kampania wafli Familijne

Marka wafli z portfolio Coliana stawia na komunikację w telewizji i w kinach.

Startuje nowa kampania wafli Familijne
Wafle Familijne z portfolio firmy Colian SA startują z jesienną odsłoną działań promocyjnych. Marka skupia się na komunikacji na dużych i małych ekranach. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju “Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii onscreen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem “Mus je schrupać!”.
Działania wspierające markę Familijne zaplanowano na okres od września do listopada br. W ramach współpracy z “Kołem Fortuny”, kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom odcinków emitowanych na antenie TVP2 do końca listopada br. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed programem i po nim. Akcja została zaplanowana przez agencję Aldentro.
Kampania onscreen będzie realizowana do końca października w 320 kinach w całej Polsce pod hasłem “Mus je schrupać!”. Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy, przy jednoczesnej ekspozycji najmocniejszych atrybutów produktu.