Kraj

"Szef i reszta" powracają w kampanii Pracuj.pl [wideo]

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fpo1A6VOjVI4%22%7D
Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy “Szef i reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. W nowej odsłonie serwis przygotował m.in. dwa spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl.
 
Działania reklamowe obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz kanały online (serwisy VoD, social media, portale). Główna odsłona kampanii potrwa do połowy listopada. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), produkcję spotów przygotował dom Prime Time. Zakup mediów telewizyjnych planowany jest przez dom mediowy K2 Precise, działania online prowadzone są przez dział wewnętrzny Pracuj.pl.

Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych, profilach społecznościowych marki oraz w mediach ogólnopolskich.